Kerhon emailia ja sosiaalista mediaa *päivitetty 25.7.2014

13.4.2013

Suomussalmen perhokalastajien sähköpostilaatikko löytyy osoitteesta:suomussalmen.perhokalastajat@gmail.com. Tähän osoitteeseen voi laittaa esimerkiksi materiaalin, minkä haluaa julkaistavan seuran nettisivuilla (reissuraportit, kuvat, perhoreseptit jne..) Tälle rintamalle toivotaankin aktiivisuuden nostoa, pienellä reissuraportin pätkällä ja parilla kuvalla piristää monen seuralaisen nettihetkeä. Seuraa koskevissa, akuuteissa asioissa toivotaan yhteyttä otettavan hallituksen jäseniin.

Suomussalmen perhokalastajat ovat myös ottaneet ensimmäiset, hyvin hapuilevat, askeleensa sosiaalisen median parissa. Seuran facebook-profiili on julkaistu, joten palvelua käyttävät seuralaiset nyt vain tykkäilemään. Materiaalin määrä sivuilla on vielä hyvin rajallinen, mutta lähitulevaisuudessa asia pyritään korjaamaan.

Perhokerholla on oma Whatsapp-ryhmä, jossa voidaan vapaasti vaihtaa kuulumisia ja kokemuksia. Kerhon jäsenet, joilla on älypuhelimessaan kyseinen sovellus, ottakaa yhteyttä pj:n puhelimeen.